Vrácení zboží a reklamace

Poskytujeme jednoduchý a transparentní proces pro podání žádosti o vrácení nebo reklamaci. Můžete vyplnit formulář nebo nám poslat e-mail, kde uveďte své kontaktní údaje, informace o produktu a důvod vrácení nebo reklamace.

Jsme tu, abychom vám pomohli.

Pokud bude žádost o vrácení nebo stížnost považována za oprávněnou, obdržíte informace o dalším postupu, jako je výměna za nový produkt nebo vrácení peněz. Stav svého požadavku můžete také sledovat kontaktováním zákaznického servisu (např. prostřednictvím chatu na místě).

 

Chcete se dozvědět více o našich zásadách vracení zboží nebo chcete podat stížnost?

Vyberte příslušnou kategorii v dolní části stránky podle svých potřeb:

  • V části „Vrácení“ mohou zákazníci odeslat žádost o vrácení produktu a získat informace o zásadách vracení zboží.
  • V sekci „Reklamace“ mohou zákazníci nahlásit problém s produktem a získat informace týkající se reklamačního řádu.

Chcete-li získat pomoc s konkrétním problémem, vyberte příslušnou sekci.

Vrácení zboží

Vrácení do 30 dnů od převzetí zásilky (odstoupení od smlouvy).

Reklamace

Vaše pohodlí je naší prioritou.